ZER DA HAZ?

Herritarrendako Arreta Zerbitzuak batzen ditu Udaletxea eta Herritarren artean gehienetan gertatzen diren kontsultak eta kudeaketak, administrazioa hobetzeko eta hurbiltzeko asmoz. Hau egin daiteke interneten (http://www.burlata.eus), 012 (948 012 012) telefonoan  eta arreta bulegoan (Larrañetako Plaza, z/g. Tfnoa.: 948-238400).

EMATEN DIREN ZERBITZUAK:

Izapideen kudeaketa:

  • Erroldan izena ematea, kentzea eta datuak aldatzea.
  • Erroldako ziurtagiriak
  • Bikote egonkorren udal erregistroan izena emateko edo kentzeko eskaera
  • Ezkontza zibila egiteko eskaerak eta tasen ordainketa
  • Sarrera-irteera erregistroa
  • Banku eta Posta helbideratzeak
  • Hirigintza baimenen eskaerak
  • Ibiak eskatzeko, kentzeko edo aldatzeko eskabideak
  • Ondasun, ibilgailu edo JEZ ziurtagiriak
  • Ordainagirien kopiak eta kobratzea eta zorrik ez dagoela adierazteko ziurtagiriak.
  • Gainbalioak kalkulatzea
  • Udal Hilerria
  • Fidantzak/abalak hartzeak eta itzultzeak
  • Udal jardueretan aurre izen-ematea
  • Akordio eta dokumentu publikoen esposizioa

Informazioa:

  • Deialdi publikoei buruzko informazioa: epeak, dokumentazioa …
  • Burlatan dauden Zerbitzu eta interesgarriak diren entitatei buruzko informazioa.
  • Garraiobideak
  • Kultura, aisialdia eta ikuskizunen agenda
  • Ordainagirien gaineko informazioa
  • Hirigintzako ohiko espedienteei buruzko informazioa eta kontsulta (lehenengo erabilerarako baimena; jarduera sailkatuetarako baimena, irikitzekozabaltze-baimena bide publikoa okupatzeko baimena, ibiak…)

Oharrak, kexak eta iradokizunak:

  • Udalari eta udal arloei zuzendutako oharren, kexen eta iradokizunen erregistroa eta erantzuna.

ESKABIDE EREDUAK

ON-LINE IZAPIDEAK

012 (948 012 012) TELEFONO BIDEZKO LAGUNTZA