Urdaibaira ateraldia: kayak, birdcenter eta hondartza!
Izen emateak eta ordainketak: apiralen 20tik 27ra 948 012 012 telefonoan edo online weborri honetan.
Urria heldu da eta honekin batera gure irakurketa kluben saioen hasiera. Astearteetako irakurketa errazeko klubean leku libreak ditugu. Animatzen bazara, On Kixoteren abenturak irakurtzen primeran pasako duzu. Aurten Alberto López Escuer izango da koordinatzailea.
Hileko bigarren astearteetan, 17:30etan Burlatako liburutegi publikoan (helduen liburutegia).
Galde iezaguzu!
948 13 66 33 , biblibur@navarra.es

Izen emateak eta ordainketak: apiralen 20tik 27ra 948 012 012 telefonoan edo online weborri honetan.
Aurre-inskripzioak apirilaren 27tik maiatzaren 8ra arte
Hobetu zure kontzentrazioa, estresaren kudeaketa eta buruko lasaitasuna