HAZ
ZER DA HAZ?
Herritarrendako Arreta Zerbitzuak batzen ditu Udaletxea eta Herritarren artean gehienetan gertatzen diren kontsultak eta kudeaketak, administrazioa hobetzeko eta hurbiltzeko asmoz. Hau egin daiteke interneten (sedeelectronica.burlada.es), 012 (948 012 012) telefonoan eta arreta bulegoan (Larrañetako Plaza, z/g. Tfnoa.: 948 23 84 00).
Tramiteak aurrez aurre egiteko, hitzordua eskatu behar da 948 23 84 00 telefonoetara deituz, edo web orria wws.burlata.eus o burlada@burlada.es posta elektronikoaren bidez.
EMATEN DIREN ZERBITZUAK:
Izapideen kudeaketa:
- Erroldan izena ematea, kentzea eta datuak aldatzea.
- Erroldako ziurtagiriak
- Ezkontza zibila egiteko eskaerak eta tasen ordainketa
- Sarrera-irteera erregistroa
- Banku eta Posta helbideratzeak
- Hirigintza baimenen eskaerak
- Ibiak eskatzeko, kentzeko edo aldatzeko eskabideak
- Ondasun, ibilgailu edo JEZ ziurtagiriak
- Ordainagirien kopiak eta kobratzea eta zorrik ez dagoela adierazteko ziurtagiriak.
- Gainbalioak kalkulatzea
- Ekonomia Jardueren Zerga (EJZ) – Alta eta baja
- Udal Hilerria
- Fidantzak/abalak hartzeak eta itzultzeak
- Udal jardueretan aurre izen-ematea
- Akordio eta dokumentu publikoen esposizioa
Informazioa:
- Deialdi publikoei buruzko informazioa: epeak, dokumentazioa …
- Burlatan dauden Zerbitzu eta interesgarriak diren entitatei buruzko informazioa.
- Garraiobideak
- Kultura, aisialdia eta ikuskizunen agenda
- Ordainagirien gaineko informazioa
- Hirigintzako ohiko espedienteei buruzko informazioa eta kontsulta (lehenengo erabilerarako baimena; jarduera sailkatuetarako baimena, irikitzekozabaltze-baimena bide publikoa okupatzeko baimena, ibiak…)
Oharrak, kexak eta iradokizunak:
-
Udalari eta udal arloei zuzendutako oharren, kexen eta iradokizunen erregistroa eta erantzuna.